Ivar’s neemt het volledige functioneel beheer over.
Jullie als klant werken alleen nog met key/super-users, die voor alle inrichting en vragen direct bij Ivar’s terecht kunnen.
Het Ivar’s Ticket- en Kennissysteem wordt hiervoor ingezet en alle vragen rondom bestaande inrichting wordt door Ivar’suitgevoerd. Reactie binnen 24 uur tijdens werktijden.
Nieuwe releases van AFAS worden door ons voorbereid, getest en ingericht.
15% korting op consultancy ten behoeve van optimalisatie trajecten.
Lila
Wij doen het samen
Combinatie van Ivar's en jullie eigen medewerkers die werken aan hetfunctioneel beheer.
Minimaal 1 eigen opgeleide beheerder indienst die gebruikersondersteuning en basis-inrichting verzorgt.
Ivar’s geeft deze key-user 2e en 3e lijnsondersteuning en helpt bij inrichting/verbeteringen.
Reactie binnen 48 uur tijdens werktijden.
Toegang tot Ivar's Ticket- en Kennissysteem.
10 % korting op consultancy ten behoeve van optimalisatie trajecten
Roze
Je doet het zelf
Intern aangewezen collega van jullie wordt door Ivar’s klaargestoomd om zelf het volledige beheer te doen.
Na deze opleiding is Ivar’s de hulplijn voorde beheerder en eventueel achtervang tijdens vakanties. Tegen regulier consultancy tarief.
Na de opleiding gaat de beheerder zelfstandig het beheer uitvoeren.