Ivar's support

Paars

Wij doen het volledig

  • Ivar’s neemt het volledige functioneel beheer over.
  • Jullie als klant werken alleen nog met key/super-users, die voor alle inrichting en vragen direct bij Ivar’s terecht kunnen.
  • Het Ivar’s Ticket- en Kennissysteem wordt hiervoor ingezet en alle vragen rondom bestaande inrichting wordt door Ivar’suitgevoerd. Reactie binnen 24 uur tijdens werktijden.
  • Nieuwe releases van AFAS worden door ons voorbereid, getest en ingericht.
  • 15% korting op consultancy ten behoeve van optimalisatie trajecten.

Lila

Wij doen het samen

  • Combinatie van Ivar's en jullie eigen medewerkers die werken aan hetfunctioneel beheer.
  • Minimaal 1 eigen opgeleide beheerder indienst die gebruikersondersteuning en basis-inrichting verzorgt.
  • Ivar’s geeft deze key-user 2e en 3e lijnsondersteuning en helpt bij inrichting/verbeteringen.
  • Reactie binnen 48 uur tijdens werktijden.
  • Toegang tot Ivar's Ticket- en Kennissysteem.
  • 10 % korting op consultancy ten behoeve van optimalisatie trajecten

Roze

Je doet het zelf

  • Intern aangewezen collega van jullie wordt door Ivar’s klaargestoomd om zelf het volledige beheer te doen.
  • Na deze opleiding is Ivar’s de hulplijn voorde beheerder en eventueel achtervang tijdens vakanties. Tegen regulier consultancy tarief.
  • Na de opleiding gaat de beheerder zelfstandig het beheer uitvoeren.